keskiviikko 19. joulukuuta 2012

This is norm day:)

Eli ensimmäiseksi tänään oltiin koulussa, ylläty yllätys :) Koulussa oli pikkujoulut, ja tein siellä hienon taikatempun, jonka Veera paljasti (murinaa... ) :):):):):)

Koulun jälkeen otin postit, ja AKU ANKAN, jee:) En syönyt välipalaa, kuitenkaan vaikka kävin ainakin kymmenesti jääkaapilla... :) Ruuaksi oli taas sitä uunipuuroa, jota oli eilen illalla, eli jämiä:)

Sit en oo tehny muuta ku kuunnellu musiikkia ja ollu koneella.... Ainiin... Luin mä sitä Duudsonien jekku kirjaakin :)

Musiikki

Ne joululevyt jäi kouluun... !!!
 Eli jos näätte näitä levyjä, TUOKAA MULLE :) Kiitos.. :) Sillä en tarkaan muista, mihin kohtaan koulua ne jäi.. :)

Plää plää plää... Mä keksin aina puhumista:) Sit sain avata luukun luokan joulukalenterista, siellä oli lappu, jossa luki: Kiia P iloinen,viisas,puhelias,kekseliäs,älykäs, väkivaltainen xD, BFF<3, tyttö... Ehkä, Riehuvainen, kiva?, puhelias,puhelias, puhuja, erillainen hyvällätavalla :), mukava  Ja siinä tais olla ne kaikki...

   ____   ja sit siinä oli tollanen jännä hymiö, josta en saanut otettua kuvaa... :)
    ooo
  C*_*  

Nuita voin nyt selittää... Ensinnäkin 
iloinen sana tulee... tota... ehkä... No en tiiä, se joka sen kirjoitti saa kertoo sen täällä kommenteissa, ja miksei joku muuki:)  
Viisas (älykäs)... No riippuu mittakaavassa, jos lasketaan että jos keskiarvo on noin 9, ni lasketaanko se viisaaks?? 
Puhelias (ne kaikki siihen viittaavat) sana saattaa johtuu siitä, että puhun ja ränkytän ja väitän vastaan joka asiata, joka ei ole mieleeni... Ja puhua nyt saatan ihan muutenkin :)
Kekseliäs sana saattaa tulla nyt ihan mistä vaan... Ehkä siitä, että mä keksin asioita??  :)
VäkivaltainenxD tarkoittaa sitä, että olen aika vahva, mutta pieni... Urheilullinen... Sun muuta... ;( Ja sit se että saatan huitasta kaveria, kun suututtaa... :) Se on vähän sama ongelma kaikilla meidän luokan tytöillä, paitsi Riinalla ja Kiia I:llä.. :) Sanotaan nyt vaikka että se on meidän "sisäpiirin juttumme" :)
BFF<3 ette ikinä arvaa :)
tyttö... Ehkä johtuu siitä, etten itekkää oo ihan varma, kumpaa sukupuolta oon xD No mm vaatteet (jotka on samanlaisia kuin pojilla, mutta värikkäämpinä..)
Riehuvainen  testailua uusia opeja kohtaan sun muut... :)
erillainen hyvällä tavalla olen MÄ, eikä kukaan muu:)

Ja siinä oli suurin piirtein kaikki selitetty... Muuten, ootteko koskaan maistanut limpparia, johon on lisätty kaksi palaa sokeria, kun sitä on noin neljäs osa 0,5l pullosta jäljellä??Mä maistoin, kun kutosen Aapo laitto siihen ne sokeripalat... :) Makeaa.. Ja Liisa (vieruskaveri luokassa) totes Coolia, ja koko luokka rupes nauraa :):):):) ehe ehe ehe:)


Mut nyt nukkumaan.. YÖT, tai saan valit... :)

Hyvä kirja luokkaretkelle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti