maanantai 3. joulukuuta 2012

3.12.2012




BB-talo

Teija voitti BB-talo 2012 finaalin... Mä inhoon Teijaa.. Mutten voinut äänestääkään, sillä puhelimessa on sellainen "lukko".... Mitä hienoo siin Teijassaki oli??? Haukkuvaa ja itki siellä... Mielummin ois Iida tai Jouko sanut voittaa..

BB-talo 2012:)

Herätys??

Heräsin siis tänään kello 6.49 tarkalleen, mikä on minulle epä tavallista... Enkai ole ainoa, vai??? Nukuin vain melkein 6 tuntia yössä, sillä rupesin nukkumaan n.01.00... 
Toi kello nyt näyttää väärää aikaa, mutta ihan sama...                      Herätyskello!!-->

Bringgg... bringg... 

Pas.....takastikeen puhelin!! Ei suostu enää tekemään mitään muuta, kuin näyttämään aikaa ja kuluttamaan sähköä... Kokeillaan nyt sit vielä tyhjentää sen puhelimen muisti, katotaan auttaisiko se.. .Eli puhelimessa on se vika, et aukaisee minkä tahansa sovelluksen, esim viestit se väittää ettei sitä ole olemassa!!! 

Se mun puhelin on suurin piirtein tuon näköinen, muttei kuitenkaan:) --->

Tonttu Toljanteri

Kuinka moni on katosonut kaikki Toljanterin kirjoittaa tänne kommenttia!Toljanteri tulee joka aamu ja ilta  kakkoselta. Kannattaa katsoa:) Tonttu Toljanteri on tänä vuonna kadottanut Pukilta muistin, katsotaan miten käy! 

Tonttu Toljanteri omassa persoonassaan:)  -->

Uneni

Näin outoa unta, siinä unessa olin jossain hevostallilla, ja olin siellä kaverini Katrin kanssa... Juttelimme siellä siitä sun tästä, ja harjasimme hevosia. Yht äkkiä Katri kysyi minulta, että pysyisinkö pukkittelevan hevosen selässä? Ja mumisin jotain vastaukseksi. Katri näköjään ymmärsi sen että pysyn ja antoi minulle jonkun hullun hevosen, jonka rotua, enkä väriä tunnistanut, sillä se pukitteli koko ajan..  Se oli varmaan joku liinakko??  Myöhemmin kävimme Katrin kanssa ilmoittamassa tilan omistajalle, että ratsastimme/ratsatamme tämän tilan hevosilla. Omistaja ei puhunut mitään... Sitten Katri sanoi: -Minun pitää mennä takaisin hevosten luo, sillä ne eivät ole näyttänyt minulle vielä suuta tai korvaansa. Sitten heräsin...:)
Kertokaa tekin outoja, omituisia tai hassuja unia, joita olette vähneet:) !!Kiitos:)

Paikkoja jossa käyn (netissä)

Ja sitten joskus käyn howrsessa... 

Kuvia, jotka kannattaa katsoa!


Kaverini Pekkarinen

En uskaltanut kopioida kuvia tänne, käyttö oikeuksien takia, minulta ei ole lupaa kopioida niitä kuvia...

Pasanen Kiittää:)




1 kommentti: