lauantai 1. joulukuuta 2012

1.12.2012!!

Tänään siis avattiin ensimmäiset luukut joulukalenterista :):)

Kävin äsken ukin synttäreillä, ja siellä oli hyvää kakkua, nam :) 

En oo muuten tainnu kertoo vielä itestäni?? No, nyt kerron.... Olen 11 vuotias tyttö Savosta, vaaleat hiukset, jossa on haaleita punaisia raitoja....ja, ja, ja, no musta ei taida olla muuta kerrottavaa:) Paitsi että meillä on kaksi kissaa Mikke ja Mörkö! Mörkö on minun kissani, joten sitä saatetaan helliäkkin enemmän:) 


Mörkö ( My cat <3)                                                                                       Mikke<3
                                          Minun huoneeni SIISTINÄ xD
Liskoni, joka asustelee huoneessani:) On tällä nimikin, mutten nyt muista.... :)

Elikkä.... Olen aikamoinen tohelo, joten se näkyy ympäristöstäni.... :) Olen ihan hyvä ottamaan kuvia, mutta itsestäni en osaa ottaa... :)

Ja sitten tiedoksi kaikille ihmisille, jotka tunnen.... Lempivärini on PUNAINEN!


Teen koulussa kahden kaverini kanssa Smile nimistä lehteä, ja siinä oli vast ikään kilpailu. Pojat "suuttuivat", kun eivät voittaneet sitä, ja perustavat nyt oman lehden. I'dont smile! Katsotaan mitä siitäkin tulee... :)




1 kommentti:

  1. Hieno Mörkö meillä on ehkä vähän isompi kissa

    VastaaPoista