sunnuntai 11. elokuuta 2013

Back to school

Minä:D
Eli huomenna kouluun... Ja mul on ihanat uudet kengät:D:D ja paita! <3  Pitäs varmaan ruveta kääntää sitä unirytmiäkkixD Heräsin tänäänkin kymmeneltä ja rupesin nukkuu joskus kahdeltatoista? Olin täti-kummin luona täs pari yötä ja se osti mulle ton paidan :D <3 Sormi on paketissa koska jätin sen auton oven väliin..: P Myönnän, itse paiskasin oven kiinni. Käytiin siis Matkuksessaa kahtoo Antti Tuiskua :D Jee. En jäänny oottaa nimmareita ku koko yläkerta oli sitä jonoo siinä.. Jotkut hullut oli nukkunu Matkuksen oven eessä makuupussissa yön jotta pääsisivät varmasti eturiviin. Joo.. Sit vaa opetellaan kävelee nuil kengil... :P Koulu reppu pitäs pakata.. No... Ehkä se pakkautuu siit' itestäänxD
Joo ja jokasella on oma kuvakulmaxD
Sit halusin laittaa tän mun tosi hienon piirrustuksen tänne, tää on siis nyt mun ovessa. Piirsin tän joskus kesä-heinäkuun välisenä aikana.. Taitaa näkyä aika heikosti, mutta teinkin sen puuväreillä enkä saanu korostettua koska ei ollut tusseja tai vastaavia.. :P Nyt mun pitäs hölöttää täs jotain ettää palkki täyttys mutten keksi muuta sanottavaa ku et kommentoikaa:D

9 kommenttia:

  1. Muista sitte se et käytät vaa kahtena päivänä viikossa nuita kenkiä etkä urheile niitten kaa ku menee jalat ihan kakaks niinku ratsastuksessa menee istunta jos laukkaa liian aikasin.....

    VastaaPoista
  2. Lisääääääää

    VastaaPoista
  3. Ei pahal, mut et oo mitenkään... kaunis?
    Enkä kyl viel käyttäs sinuna noin korkeita korkokenkii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tästäkin kommentista, ja uskon että jokaiselle riittää se että on itsestään hyvän näköinen ja huolehtii hygienistaan. Mielipide asioista ei voi kiistellä, sillä olen itse tyytyväinen ulkonäkööni. Ja nuista kengistä on tullut moneen kertaan palautetta joten tässä teille vastauksia. en käytä niitä kuin pari korkeintaan pari kertaa viikossa. Kyllä käytän liikunta tunneilla lenkkareita.

      Poista
  4. Anonyymi^^ Sinuna vittu huutelis puhu omastas puolest Anonyymi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos että puolustit minua, mutta silti olen sitä mieltä että mielipideasioista ei voi kiistellä ja ethän kiroile blogissani. Kiitos:-)B-)

      Poista
  5. Soriiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

    VastaaPoista
  6. Saaaanko anteeksi :D

    VastaaPoista