maanantai 10. helmikuuta 2014

Toivottu huone postaus saapui :D

Tässä nyt sitten tulee tämä huone postaus, kiitos yhden ihanan ihmisen meidän (5-6) luokalta :D Kiitos myös minun mahtavalle kuvaajalle Veeralle! Laitetaanpas nyt jälleen kerran tähän ihan mainokseksi että, Käy katsomassa ;)
Tässä nyt on minun huoneeni ovelta katsottuna:D Siellä on
kuvio tyynyistä salama tyynyihin. Suurin osa on jäänyt
tuohon sängylle lojumaan meidän joulujuhla näytelmästä.. 
Siinä on sitten tuo minun tyylikäs ovi.. :D
Oven vieressä on sitten tuollainen "työpöytä" jossa (yritän)
tehdä läksyt.. 
Tässä on sitten myös minun lukujärjestys. Huomenna näyttäis
olevan matiikkaa.. Pitää varmaanki tehä läksyt, ja ehkä harjoitella
kokeisiinkin :P
Jos nyt sitten siitä pöydästä jatketaan vastapäivään
huomaat tuollaisen kirjahyllyn ja tietokone/televisio/Elokuva
nurkkauksen tai pöydänxD 
Yksityiskohtia...


Tulostin....


"Kajarit"
Tietokone...  Se ei oo oikeasti harmaa
vaan kiiltävän mustaxD

Näppäimistö..

Maoam karkki paperi o_O?
No sitten tulee minun vieras peti #1 ja pehmolelu rynnäkkö
(+ Veeran kameralaukku ja puhelin..)

Sitten siinä vieressä on minun sänky ja tämän sängyn
alla on vieraspeti #2 lisäksihän tänne vielä saisi laitettua
vielä petarinkin lattialle.. :D













      
Tuollainen kuviointi on tuolla minun sänkyni yläpuolella...
Kun vielä jatkamme matkaa näemme "harrastus nurkan" jossa
siis on akustinen kitara ja sähkö kitara nojaa sänkyä vasten.
Siellä on myös sähkökitaran kajarit ja ratsastus kamat, teltta patja
ja kasvi :P Kertokaa muuten tuolle akustiselle kitaralle nimi.
En itse keksi mitään xD
Jatketaan matkaa... Seuraavaksi siinä onkin jo vaatekaappi
(oikealla puolella) sitten on minun peilini ja sitten tulee vielä
"romukaappi" sis. Kynsilakat, meikit, osan koulupapereista jne..


Sitten tuleekin jo ovi taas vastaan :D Tuossa alla on vielä pari Veeran ottamaa kuvaa... Kiitos kovasti Veera! Kävin tänään myös (koulun lisäksi) Veeran luona ja pianossa koululla.. 










5 kommenttia: