sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Pitkästä aikaa

Hellurei! Tavataan taas. Enpä nyt keksi erityisempiä syitä miksi en ole kirjoitellut tänne... ...oisko laiskuus yksi syy?? Aukaisen tuonne ylös uuden sivun "Scary". Laitan sinne parhaita kauhutarinoita, joita olen kuullut, keksinyt tai lukenut jostain. Käy katsomassa ;) Pyytäisin myös, et jos joku voisi kertoa minulle joskus nämä kauhutarinat ääneen.
    Lisäksi olen ihastunut <3 Nimittäin coca colan mainokseen.. <3



Reasons to belive <3

Ja asiasta toiseen.. Ensi viikonloppuna on ystävänpäivä. Eräs meidän luokan tytöistä järjestää "juhlat" (sori väärä termi). Blogi, käy kahtomassa. Hyvää ja mielenkiintoista tekstiä jota jaksaa lukea vaikka se käyttäisi koko sivun. Suosittelen! Mietiskelin tässä vain että pitäisikö tuoda jotain sinne "juhliin" vaikka ei erikseen pyydettäisi. Mitäs sanotte?

Lisäksi lähden lauantaina (15.2??) Reckless loven keikalle Kuopioon nuokkarille <3 Olen joskus fanittanut myös Antti Tuiskua, ja vähän aikaa sitten lainasin kirjastosta Suosikki lehden jonka kannessa luki "Fanejamme kiusataan, kertovat Olli Herman ja Antti Tuisku" et kivat mulle ;) Joo, tiedän että nykyajan nuoriso lapset ovat n.95% pop- musiiki ihmisiä, tai ainakin tälläinen käsitys minulla on.  Mutta itse olen juuttunut Rock, Pop, Heavy kohdalle. Joten kuuntelen nykyään yleensä Reckless lovea. Joskus myös Santa Cruz:ia. Myös Apulanta alkaa olla tuttua :D Tässä tämä tällä kertaa. Toivottavasti tapaamme pian!

Ps. Tämä oli 100 teksti! Eli juhlikaamme :D

4 kommenttia:

  1. kyllä se on 15.2 ihan ilman kysymysmerkkejä, niinku oon jo moneen kertaan kertonu :D

    VastaaPoista
  2. Kannattaahan sinne viedä jotakin? Jos kys. tyttö on järjestämässä juhlat ystävänpäöivänä, niin silloin ainakin kannattaa, koska se on mukava yllätyd ;)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Meinasin tänään, ihan just kohta... Tämänkin tekstin kirjoitin "vasta" viikko sitten(o_o??) xD

      Poista