keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Mo =D

Tänään ei nyt mitään erikoisempia tapahtunut. Paitsi... Joku virsi juttu tuli meidän koululla vierailemaan. ??Sitten englannin koe oli toisella tunnilla. Ja tällä kertaa mä muistinkin jotain siihen!! Nyt vain odotetaan että saan kokeen takaisin.. Hyvällä tuurilla saatan saada jopa 8!! (Mun paras on siis 8+ ). Peukut pystyyn! =D 
Joku vanha kuva ;D
         Tänään saatiin tänne blogiin kirjoittelemaan toinenkin henkilö, joten toivotaan ettei olisi niin pitkiä taukoja näiden tekstien välissä...  Meinasin tehdä tässä joku viikko jonkun "erikois viikon" eli tekisin joka päivä tietynlaisen postauksen tai sitten koko viikolla olisi jokin "teema". Kuten aika moni on tehnyt sellaisen kuvausviikon tai vastaavan (sitä siis tarkoitan sillä teemalla). Minä mietinkin sitä kuvaus viikkoa (silloin hiihtolomalla), mutta sitten en jaksanut tehdä sitä ja nyt yksi tuttuni tekee sellaista joten en jaksaxD (Ymmärsikö joku :P  ) 

Kummiskin.. Kertokaa ideoita ja ajatuksia. 

<3:lla  Kiia

3 kommenttia:

  1. Joku vanha kuva, jonka minä ystävällisesti sinulle lähetin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku vanha kuva, jonka Emma ystävällisesti sinulle lähetti ja jossa minä esiinnyn :D
      No joo siis ei haittaa, mut en voinu vastustaa kiusausta kirjottaa tota kommenttii..:!

      Poista